Herbatka rusałek

IMG_4818

Marzy mi się udział w warsztacie „Dzikie rośliny jadalne”, ale akurat wyjeżdżam i nie będę mogła wziąć udziału w najbliższej edycji. Z dzisiejszej wycieczki rowerowej przywiozłam jednak łąkowe cuda: skrzyp polny, rumianek, groszek pachnący, krwawnik i koniczynę. Z parkowej lipy zerwałam kilka odurzająco pachnących kwiatostanów. Do tego kilka smakowitości z naszej działki: lawenda, która właśnie zaczyna kwitnąć, aromatyczna melisa oraz mięta. Można jeszcze dodać kilka kwiatów jaśminu. Proporcje są dowolne. Kolory przepiękne. Zalewamy rośliny wrzątkiem, doprawiamy sokiem z cytryny, jeśli mamy ochotę  i odstawiamy na kilka minut.

IMG_4824

Korzystajcie z dobrodziejstw łąk, lasów i ogrodów. To herbatka, którą w wolnych chwilach popijają rusałki. Wiem, bo widziałam i to od nich mam przepis ;).

IMG_4822

One thought on “Herbatka rusałek

  1. Pingback: Magiczne herbatki | Vegetarianissima

Skomentuj

