Truskawkowo-koperkowy smoothie

IMG_4596

Już od dłuższego czasu próbuję zrobić sobie… czterodniową, oczyszczającą dietę owocowo-warzywną. Dlaczego jest to takie trudne? Co chwilę coś mnie rozprasza. A to weekend w Dreźnie, gdzie na pikniku z Kariną zajadamy się świeżymi bułeczkami z limonkowym pesto, kozim twarożkiem, czekoladowo-karmelowymi brownie z ekologicznej piekarni i pijemy białe wino, a to Zosia przynosi na spotkanie cudowne, jeszcze ciepłe muffinki z truskawkami… A ja się nie mogę oprzeć! I odsuwam mój detoks o kolejny dzień. Tymczasem wiosna mija. Dziś poszłam na targ i kupiłam kobiałkę truskawek. Na śniadanie duszone jabłka z pachnącym olejem kokosowym, na deser smoothie. I jeszcze wiele małych, smakowitych warzywno-owocowych posiłków przede mną. Ma być przyjemnie, zmysłowo, kolorowo. Nie jestem gotowa na żadne wyrzeczenia!

CO POTRZEBUJESZ?

szklanka truskawek

1 pokrojony w plasterki banan

kilka liści sałaty

kilka gałązek koperku

kilka listków mięty (opcjonalnie)

kilka kropli soku z cytryny

Zblenduj składniki na gładką masę. Wypij niezwłocznie 🙂

IMG_4590

Kobiałka truskawek – 9 zł, pęczek koperku – 1 zł, wiosenny detoks… BEZCENNY!

Skomentuj

