Szparagi!

IMG_0398

Mogłabym zjeść od razu kilogram. Kiedyś myślałam, że to łykowate, blade warzywa, nędznie imitujące moją ulubioną fasolkę szparagową. Zeszłej wiosny przez przypadek kupiłam zieloną odmianę… i zakochałam się na zabój. Dziś udało mi się upolować organiczne szparagi. A jak podawać te cuda? Jak najprościej, jedynie podkreślając maślano-zielony smak.

SOS MUSZTARDOWY

  • 2 łyżki dobrej musztardy (ostatnio najbardziej smakuje nam eko wersja z Ikei!)
  • łyżka oliwy
  • kilka kropel soku z cytryny
  • kilka łodyżek świeżych ziół (np. melisa albo pietruszka)

Szparagi wrzucamy do wrzącej wody i gotujemy ok. 10 minut. A potem już na stół 🙂 Można podawać je z sosem musztardowym, domowym majonezem i sałatką z pomidorów. Palce lizać! I szparagi!

2 thoughts on “Szparagi!

Skomentuj

